söndag

Publicerat: 2011-02-20 / 21:19:40 | Kategori: Allmänt

Såg att gårdagens inlägg inte riktigt blev som det skulle, haha! Skulle ju vara en litekul text till det lilla vinglaset men det kom ju aldrig med...

Aja nu är jag iaf tillbaka i Norge. Samma känslor som förra gången jag lämnade mitt hem, jobbigt! Jag saknar mamma och pappa, lilla elsi, mitt rum, känslan av att vara hemma. Ingenting kan ersätta den känslan, ingenting. Det är lite jobbigt men men man kommer in i vardagen snabbt igen och får väl hoppas på att jag kommer hem inom en snar framtid.

Nu blir det till att kanske gotta sig med lite popcorn. Man får det såhär en söndagskväll.

God natt!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0