söndag

Publicerat: 2011-02-27 / 23:48:46 | Kategori: Allmänt
Många vaknar väl med en jäkla baksmälla denna dag i guess!? Skönt att dom "många" inte inkluderar mig haha! Sorry alla bakisfolk men så är fallet ;)! Jag vaknade helt totalt utvilad och har haft en grymt bra dag. Har skrattat HELA dagen. Jag vet inte riktigt vad jag fått allt ifrån men kul har jag haft! Humöret är ofta på topp men denna dag har det vart helt extremt bra! Love it!

Tränat har jag med hunnit med trots den galna träningsvärken jag har efter squashen och styrketräningen i fredags! Nästa vecka ska det minsann bli ännu hårdare träning! Resultaten ger en jäkla motivationskick! Nu kör vi! ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0