Sitter just nu på tåget mot varberg. Komme...

Publicerat: 2011-02-18 / 09:32:40 | Kategori: Allmänt

18022011242 (MMS)

Sitter just nu på tåget mot varberg. Kommer vara framme halv 12, åh längtar sååå! Världens sur-k*rring till konduktör, helt sjukt! Snälla går det att vara mer negativ? Min telefon krånglar med...orkar inte det! Åt iaf en smaskig frukost på starbucks nyss. Ser ni kaffen? MEGASTOR! Får nog köpa mig en ipad när jag kommer hem så jag har nåt att leka med på alla dessa resor! ;) jag vet att pappa håller med ;)!?


Kommentarer
Izabella | 2011-02-18 / 17:17:14 | http://izabellaiparis.blogg.se/

Starbucks är alltid bra :) Hoppas ni får ett par bra dagar hemma :)

alexandra | 2011-02-19 / 17:50:33 | http://alexandrasohlin.blogg.se/

åh tusan, att jag missar din visit i varberg :(



men det värmer i hjärtat att du lärt dig dricka kaffe älskling, you make momma proud!



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0