ONsdag!

Publicerat: 2011-02-02 / 22:27:55 | Kategori: Allmänt

Inte haft något att uppdatera dessa dagarna och kanske inte riktigt har det nu heller men kan väl vara kul att höra att jag inte dammar bort här borta! Jobbade både igår och idag och helgen ser likadan ut, jobb på fredag 10 timmar och 8 timmar på lördag sen får jag se om jag orkar hitta på något efter det. Coffe åker hem i helgen så jag har huset för mig själv. FF eller ah BF (brorsfritt)! Men jag tycker inte om att vara ensam buhu, lite mörkrädd (a).

Imån är jag iaf ledig så då har jag bestämt mig för att åka in till staden och titta lite, har siktet på en viss affär och ett visst plagg så får se om jag kommer hem tomhänt eller inte ;). Ja just precis LÖNEN ÄR HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR :D!!!!! Wiiii!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0