ledig

Publicerat: 2011-02-17 / 13:38:01 | Kategori: Allmänt

Tjoooo!

Idag är jag som sagt ledig. Sååå skönt! Ska bara vara idag, fixa naglarna, packa ihop mina saker, städa och träna. Eller ah det där "bara vara" märkte jag nu inte riktigt passade in här ;P. Jaja inte jobb iaf vilket är skönt!

Alltså jag sitter varje dag och kollar "sista minuten"- resor. Jag är så sugen så det är helt sjukt! Jag vill, jag vill, jag ska, jag ska!!!!?? Om pappa får köpa en ipad så får jag köpa en sista minuten, det är väl inte mer än rättvist för samvetet ;) ? Jag får till och med låna lite cash från coffe, kolla allt går min väg, en väg mot värmen!!! Upp, upp och IVÄÄÄÄÄÄÄÄÄG!

Någon som känner sig manad att följa med mig ;)? MAMMA :D??? Pappa fick ju en ipad ;) hahaha



<3


Kommentarer
Mamma | 2011-02-17 / 17:12:42 |

Haha håller med vi är värda en resa men vilken bank ska vi råna haha , vi kanske får spela på lotto eller nåt kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0