HERREGUD!

Publicerat: 2011-02-08 / 23:06:12 | Kategori: Allmänt

Alltså skrev inte jag i ett inlägg nyss att det skulle va kul att gå på en dejt? Nu får jag äta upp de orden, ja eller hur man nu säger. Haha! Det kom in en kille på jobbet idag och frågade om vi hade onepiece till bebisar. Det har vi inte så sa nej sen sa han:
Okej ska jag vara ärlig så kom jag inte in för det, du va så söt så va tvungen att gå in.

Haha sen börjde han prata massa och slutade med att han frågade om jag ville ta en kaffe nån gång. Jag blev helt ställd och jag kan inte tänka klart i sånna situationer så jag sa; Ja varför inte. Och då ville han ju ha mitt nummer med men jag tog hans istället och sa jag skulle höra av mig ;). What to do lixom?

Såhär tänker jag, jävlar va imponerande att han vågade gå fram sådär och vara så sjukt stark och säker. Hur klarade han det? Bra gjort!

Men han va inte min typ. Jag vet haha hur kan jag ens säga så efter att ha bara träffat han på så kort tid men nej, icke. Min chef sa jag kan ju alltid planera in en fika innan jobbet, typ 10 min innan jag ska börja jobba om det skulle vara katastrof! Och förresten vet ni, han heter KEN! Okej här slutar jag vara elak. Ska jag ge lilla (ja han va ganska kort) Ken en fikadejt?



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0