god morgon

Publicerat: 2011-02-09 / 11:05:59 | Kategori: Allmänt

Ja alltså jag har ju som sagt börjat vakna lite tidigare än vanligt nu för tiden men som sagt så gillar jag det starkt! Så skönt att inte sova bort hela dagarna men ändå slippa ställa klockan! Wonderful!

Idag blir det jobb igen 2-8 men innan det så ska jag hinna städa här hemma. Jag och coffe har delat upp sysslorna så här kör vi teamwork på hög nivå! Min uppgift är att ta hand om hela köket och alla mina papper som jag lyckats samla på mig, alltså det är inte sant va papper jag har! Jag måste nog ta ett kort och visa er, helt sjukt!

Aja så länge får ni se en liten bild av mitt senaste inköp som jag är riktigt nöjd med! Såå fin! Fick ingen bra bild på den igår (för mörkt) så ni får se den från hemsidan istället. Det är den vita blusen på bilden :)

BLUSE

BLUSE - fra H&M

http://www.hm.com/no/s/001ISC

Vid modell i chiffong med broderier. Volang nederst og på ermene. Lengde 53 cm i str 38.

H;amp;Mwww.hm.com


<3

Kommentarer
olivia | 2011-02-10 / 10:21:27 | http://returntol.blogg.se/

blusen var jättefin! vill ha!

anna | 2011-02-10 / 22:15:20 |

Taack söötan :) är sååå nöjd :D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0