Glad liten flicka!

Publicerat: 2011-02-10 / 22:27:53 | Kategori: Allmänt

Jaa ser ni vad min underbara vän har gjort :D!? Fixat min design på mig blogg!! Wiiiii va fint det blev! Tycker ni inte :)? Jag är iaf supernöjd!! Tack bästaste du! <3

Idag har det bara blivit jobb hela dagen. Jobbade själv i den stora butiken så det blev massa ansvar och problemlösningar men jag va på grymt bra humör hela dagen så det löste sig kanon! Vi har firat med lite thaimat här hemma, mumma! Det va ett tag sen ;)!

Imån blir det jobb igen och sen på kvällen blir det middag, film och mys hos Maria :). MYYS! MÅSTE nog hinna med lite träning imån med, gaah hur ska jag hinna?? Jaja time will tell! ;)

God natt!

<3


Kommentarer
alexandra | 2011-02-10 / 23:53:57 | http://alexandrasohlin.blogg.se/

åh, vad glad jag blir att du gillar det! :)



OCH.. galet vad ditt hår har blivit långt kvinna!



see you soon :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0