Fredag!

Publicerat: 2011-02-04 / 23:01:36 | Kategori: Allmänt
God kväll!
Idag har jag haft en jäkligt lång dag på jobbet. För lång! Jobbat 10,5 timmar och inte mkt folk vilket betyder att jag mest står där själv...jag blir lite för rastlös! Aja "pengar rullar in det går bra nu", eller ;) haha!?

Sjukt förvånad blev jag idag när plötsligt lina och jonna går förbi affären haha, men kul att ses igen iaf :). Kan kanske bli en utgång imån, vi får väl se :).

Jag har bara funderat lite...asså tydligen har toapappers erbjudandet gått över i en enorm pepsi rea! Och inte heller nu snackar vi i fyrtal eller liknande nej snarare runt 20 en-liters flaskor per familj. Jag kommer ihåg när jag va liten, då fick jag en 33cl burk en dag på helgen och den behandlade jag väl och njööööt av var endaste droppe! Åh kommer så väl ihåg det men nu, är det 1 liter per person/ kväll? Och 3 åringar i barnvagn som glufsar i sig en glass större än de själva + föräldrar som inte kan vänta på att öppna chipspåsen innan de lämnat varuhuset!

Skrämmande!




God natt!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0