20!

Publicerat: 2011-08-09 / 18:21:27 | Kategori: Allmänt
Tjaoo folken!

Jag är 20, åldersnojan har lagt sig (för stunden iaf!) och nu väntar systemet på mig som bara den! Jag avvaktar lite så dom kan fylla på riktigt ordentligt innan jag kommer dit ;)! Min helg va helt underbar! Sjukt bra lördag hela dagen, fest hos mig och sen på söndagen så blev det mys med familjen, paketöppning och galet god mat! Så nu står här 3 tårtor hemma och bara är, någon som vill ha lite kaka så kom kom ;).

Igår blev det avskedsfest för Fia som åker til USA imorgon, ha det bäst Fia så ses vi till jul igen!

Nu ska jag iväg och köpa mat med Malin sen ska vi ha fimkväll och se black swan som vi suktat efter fööör länge nu!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0