Yazo!

Publicerat: 2010-09-28 / 20:08:56 | Kategori: Allmänt

Hallå allihopa! Ser att några fortfarande orkar sig in här fast det inte bli lika mkt uppdatering KUL :D! men försöker så gott jag kan :). Inte lika smaskiga/ roliga uppdateringar som england kanske haha men detta är ju en lite annorlunda resa jag är på måste jag säga.

Igår var jag på båtutflykt och solade, badade i klarblått vatten, hoppade från relingen på båten och bara tog det lugnt. Fick min "välkommen till Langley" av barnklubbs ledarna Henke-penke och Frida. Först grävde de tillsammans med alla barnen en stor grop i sanden sen ville barnen "visa" mig något och vips hade man sand upp till huvudet. Nergrävd (nedgrävd?)! Haha med min cellskräck var det icke kul!!

Jag har fått sisådär 718 myggbett så idag fick jag köpt mig ett spray som ska hålla dom borta. Orkar inte dom mer, det kryllar! Har även jobbat idag först 8-9 på morgonen sen 5-6 nu på eftermiddagen. Helt okej! Imorgon jobbar jag bara 5-6 så jag har hela dagen ledig nästan då med. Skönt med en mjukstart ;)

Ikväll blir det först fotboll på serocco (en bar) sen är jag och dani sugna på en sen kväll ;) We´ll see!!

Lite bilder från båtturen:

Daniela som jag bor med :)


Henke gör bakåt volt från taket på båten!



hahah snyggt! Jag sa gör nåt kul ;) detta blev resultatet!

Sen fick alla barnen leka!

Jag fick med leka ;), kolla in mästerverket! Riktig på högern, min på vänstern ;)

<3


Kommentarer
Helene | 2010-09-28 / 21:04:06 | http://hsamuelsson.blogg.se/

haha kör på en hård kväll!

Anonym | 2010-09-29 / 20:44:15 |

okeeej vilken söt kille! Henke heter han alltsåå? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0