Upp, upp och iväääääääääääg!

Publicerat: 2010-09-24 / 12:24:35 | Kategori: Allmänt

Ja då har jag packat färdigt, typ (?). Åker om ungefär 2 timmar och flyget lyfter kvart i 5. Jag hoppas dom är snälla vid incheckningen eller lite blinda så dom inte ser att min väska har lite övervikt! Håll tummarna! Har packat om HELA väskan och tagit ut massor med kläder precis men sen måste jag ju ha med lakan och sånt och det väger ju as mkt! Aja vi får hoppas det går bra.

Ha det så bra här hemma så ska jag försöka uppdatera bloggen så ofta jag kan och glöm inte att uppdatera ni med!



<3


Kommentarer
Mamma | 2010-09-24 / 17:28:30 |

Haha typiskt dig , tur att slapp bet övervikten det hade blivit dyrt el hade du fått skippa ett kilo godis som du la ner, kompisar får du ändå haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0