tisdag!

Publicerat: 2010-09-14 / 12:23:41 | Kategori: Allmänt

Underbar morgon! På riktigt bra humör idag!! Vaknade helt utvilad halv 10 så då gick jag upp, gjorde en mycket god smoothie, gosade med elsa, kollade en film ja en perfekt morgon helt enkelt. Har lagt in alla bilder från de senaste tokigheterna så nu vet jag en som blir glad!

Nu ska jag snart ut med elsi och sen ner på stan en sväng med hanna och kanske olivia och emelie för att ta en fika på espresso, byta en sak på H&M, handla sen gymmet med mammi :). En fullspäckad dag helt enkelt men full med bara bra saker! Det känns riktigt bra nu, riktigt bra och jag är en lycklig liten flicka!




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0