SVERIGE!

Publicerat: 2010-09-02 / 18:43:40 | Kategori: Allmänt
Hemma igen :D! Wiho!! Fan va skönt fast får man säga att man längtar efter oceana? Nej det får man inte säga så nu säger jag inte det. Jag är hemma, jag är i Varberg, nu kör vi, eller? Okej vi rehabar idag sen kör vi imån för imån är det fest hos hanna och så länge jag inte har ett "jobb, villa, volvo, barn och man" får man busa till det lite!

Träffade min Hanna lite innan, körde henne till jobbet så fick äntligen träffa henne efter 2.5 månader! SOM jag längtat! Sen träffade jag även Maris en sväng på stan, vi åt lunch och myste på blå dörren! Vi har mycket att ta igen! <3 Och imån blir det som sagt träffa alla mina andra gymor (nästan alla), JAG LÄNGTAR!

<3

Kommentarer
olivia | 2010-09-03 / 09:28:24 | http://returntol.blogg.se/

iiinte miiig :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0