STOP!

Publicerat: 2010-09-11 / 16:34:25 | Kategori: Allmänt

Nu är det slut på allt sånt här! Inget mer, inget alls! Jag menar det! Du betyder för mycket för att jag ska låta nåt hända dig. Jag blir så j*vla orolig, besviken allt. Så det är över nu, okej!? Lova mig det...

Gårdagen var hur kul som helst trors lite händelser, men shit va oscars va kul eller var det vi som gjorde det kul? Båda tippar jag på! Jag och Marina va nog dom enda nyktra människorna men vi hade inte tråkigare för det, haha vilken kväll alltså! Kändes bra att köra hem alla och må kanon! Värt!

Nu sitter jag här och har precis duschat. Ska börja fixa mig inför kvällen då jag och Kajsa ska ha födelsedagskalas som jag kallar det haha! Party med andra ord! Skulle vart hemma hos Kajsa för att laga mat vid 5 men det räckte att jag kommer 6, tur för mig! Jag är ju långt ifrån färdig men nu hinner jag ju till och med skriva lite här ju ;). Alla bruds kommer till KS vid 8 då vi ska käka och dricka lite sen vidare till oscars för en till lyckad kväll hoppas jag på! Sååå, vi ses på oscars?



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0