ruuuuuuuun!

Publicerat: 2010-09-21 / 20:10:20 | Kategori: Allmänt

Bestämt med mig själv att jag skulle träna idag och tänkte åkte till gymmet men sen såg jag hur fint väder det va så jag drog ut på världens löprunda istället. Underbart att springa 2 kvarter bort och sen komma ut på landet och öppna ängar! Jag kan inte påstå att jag är en lant människa och bara tanken på kossor får mig att rysa men att komma ut på landet, glömma allt och slippa andas stadsluft för 1 timma var/ är underbart! Faktiskt! Snuddade nog milen på den löprundan och känner mig faktiskt riktigt stolt att jag orkade och inte gick 1 meter! Man får säga bra gjort till sig själv :)

Nu ska jag se idol och skratta lite åt dom, det får man med ;)! Sen hoppas jag på en natt med sömn och utan funderingar.

Lycklig!

<3


Kommentarer
Hanna | 2010-09-22 / 13:01:25 | http://sprize.blogg.se/hannas

överbra springtur


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0