övervikt på väskan?

Publicerat: 2010-09-24 / 16:07:41 | Kategori: Allmänt
Äh ja var ska jag börja? Haha jag är fan inte riktigt klok! jag packade ju om hela väskan och tog ut lite saker sen vägde jag väskan hemma och det va typ 2kg övervikt. Så det sa jag till pappa och han sa att vi tar det problemet när/om det kommer. Så framme vid incheckningen lägger jag upp väskan. Hörde hon pratade om bagage-vikt med paret framför så jag blev en aning nervös. Sen va det min tur...lägger upp väskan på bandet...hon ber mig även lägga upp handbagaget...gissa vikten! 32KG! 32! Hon är även tillsagd att det är 15 kg bagage + 5kg handbagage som gäller! Det betyder att jag hade 12 kg övervikt! HAHA!!! Nytt rekord! Och vet ni vad? Jag slapp betala ;) FLYT kallas sånt ;) Jag är fan inte klok! Psykiska problem vad gäller packning? Det går att fundera över iaf! Hahah Anna ditt nöt! Nej nu ska vi gå på planet. Ciao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0