oh work work!

Publicerat: 2010-09-21 / 16:03:55 | Kategori: Allmänt

Igår va jag på bio I rymden finns inga känslor haha riktigt kul film alltså! Vi va ifs riktigt flummiga redan innan filmen började så det blev en del skratt, ofta åt ingenting! Sen blev det hem och sova. Tror jag vaknat varannan timme hela natten och funderat. Standard det sista det där med att vakna och fundera så hjärnan knakar mitt i natten...icke bra! Kanske för att det är mkt som händer i mitt liv just nu? Jaja hoppas Kreta blir lite vila för mina tankar!

Idag började jag dagen med en promenad med elsi, sen bjöd pappa mig på lunch och efter det blev det lite jobb. Så mycket mer än det har jag inte hunnit med idag. Måste packa och fixa massa saker innan jag åker. Bara 2 dagar kvar nu!!! Helt sick!

Måste ju säga att Bill Skarsgård inte va helt fel ;)! Någon som håller med?

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0