Måndag

Publicerat: 2010-09-20 / 17:09:50 | Kategori: Allmänt
Kom precis hem från stan, har vart och fikat med några gymor och sagt hej då till mannen abben brushh och olliiii som åker till norge på onsdag. Shit alla åker verkligen iväg känns det som, inte alla men väldigt många!! Underbart utan skola!!!

Det roliga var att när jag kommer till EH är alla redan där och blir tysta och kollar på mig. Så frågar jag vad det är?
-Anna nu får du förklara vad som hände i lördags!? Blev du verkligen utslängd från oscars?
HAHAHAHA tack erik och andré som skrev på min facebook så alla kunde se;
Erik: Anna vad hände i lördags efter du blev utslängd? du svarade ju aldrig när jag ringde.
André: Hahaha anna årets igår, blev utslängd från oscars inför hela varbergs folk!
Och nej jag blev inte utslängd haha! Dom fular sig som vanligt men kul att andra folk kanske tror samma som mina gymor! Ska smida en plan, it´s on bitches (?)!

Snart kommer min hanna hit och ikväll blir det bio med ida och luisa också. Vi ska se "I rymden finns inga känslor" :). Perfekt mysväder för bio!

<3


Kommentarer
Anonym | 2010-09-20 / 21:11:14 | http://simoneannapettersson.blogg.se/

fått ett mellannamn ser jag ;) abbe ;) haha wondershön:)

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0