lördag!

Publicerat: 2010-09-18 / 16:18:59 | Kategori: Allmänt

Det blev lite utgång igår ändå fast en nykter sådan eftersom jag skulle jobba 9 idag. Jag kan nu fastställa att verkligen inte gillar rock! Det var nämligen Rock kväll på oscars igår men jag och hanna hittade sätt att shaka på till musiken ändå! Hur dansar man till rock lixom? Handen upp i taket och headbanga med huvudet? "So not Anna style" haha ;). Kändes väldigt bra att köra hem och lägga sig klar i huvudet till och med så bra att jag överväger en lika vit kväll ikväll med. Vi får väl se hur det slutar med den saken.

Idag har jag iaf jobbat 9-13 som tennistränare och det va riktigt kul idag. Dom små barnen är så kul :D! Haha jag hade riktigt kul måste jag säga och känner att den lilla 5 åriga flickan kommer fram igen när man får leka med småttingarna ;) kan ju fula sig och leka hur mycket man vill. Fast har "fulat mig" en åldersgräns har den inte nått mig i vilket fall! Word!

Nej om man skulle fundera på något att ha på sig ikväll och ducha efter träningen kanske. Eller kanske strunta i duschen och lukta lika gott som hon igår, hanna vad tycker du ;)? Nej tror inte ens att jag kan lukta så illa! USH!

Ses i.....dimman?

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0