KRETA!

Publicerat: 2010-09-26 / 19:32:31 | Kategori: Allmänt

Jaa då är man framme på Kreta i lilla byn Almirida. Har packat upp väskan, blivit proffs på det känns det som nu, gjort mig hemmastadd, börjat jobba, träffat allt folk och har det helt sjukt obeskrivligt underbart! Här är minst 30 grader varje dag och strålande sol! Jag har börjat jobba nu med men mitt schema är inget att klaga på haha! Igår var min första dag och jag började med ett välkomstmöte vid kl 10 ca 30 minuter sen hade jag tennis drop-in 4-5. Idag gick jag morgonpromenaden på 5.3km med hotellchefen och alla gästerna kl 8 sen var det jobb 5-6. Så ni förstår ju att jag fått en del soltimmar! Sa jag hur bra jag har det? ;) Haha!

Almirida är grymt bra och jag trivs än så länge så bra man kan! Bra rumskompis, fin lägenhet, grymt läge och utsikten är obeskrivlig!

Okej ni förstår jag är glad kanske? :D Imorgon är min lediga dag så då ska jag följa med på Langley Cruises, en heldags båtutflykt till grottor och sånt. Ska bli skönt! Fått väldigt mkt färg i ansiktet redan men mer ska jag ha :D!

Hoppas ni har det bra så ska jag försöka uppdatera så mycket som möjligt :)

Utsikten!


Jobboutfiten!

på balkongen!

<3


Kommentarer
Anonym | 2010-09-26 / 20:16:35 | http://simoneannapettersson.blogg.se/

skönt att höra att allt är bra brosh!! ses när du är neggger igen :)

<3

Mikael Wannberg | 2010-09-27 / 13:54:45 |

Du har det då för jobbigt! Kan du fixa adressen till dig så skickar jag kortet från f-kassan/pappi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0