forts. packning...

Publicerat: 2010-09-23 / 13:25:00 | Kategori: Allmänt

Ska börja lägga ner allting i resväskan nu. Shit vad det tar tid alltså! Jag är så seg också så det finns ju inte! Typ psykologiska problem när det kommer till packning...

Hanna slutar jobba halv 3 idag sen ska jag träffa henne i stan för en "vi-ses-snart-igen-fika". Men innan det så ska jag hinna packa klart min väska, beställa ett kort på stan köpa solskyddsfaktor, deodorant, ansiktscreme och allt sånt som man behöver.

Någon viss man säger det tar 5 min att packa, bara slänga ner lite...klaaart! För mig tar det 3 dagar? Kan det vara så stor skillnad på tjejer och killar eller är det jag som har problem och han som har ännu mer problem som lyckas packa på 5 min!? ;)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0