fixat mitt hår!

Publicerat: 2010-09-17 / 19:18:51 | Kategori: Allmänt
Ja hur det blev får ni se sen för orkar inte ta något kort och visa er men bra blev det kan jag lova! Måste dock färga ögonbrynen nu annars ser det ju dumt ut mot håret eller vad säger du Hanna ;)? Ikväll blir det bus med skåpet, lappen, stolpen, sängen aka Hanna Ryttare! Känner mig på riktigt partyhumör!

Har även vart med denna flicka på stan och tagit en fika innan. Mycket mys och Ällex gjorde den perfekta chaiaiaiaiiin! Grymt god!

Nej om man skulle hitta något att ha på sig denna kväll och göra sig lite fin! Som tur va behöver jag ju inte göra nåt med håret, det är ju redan fixat och klart ;)!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0