Regn på kreta!

Publicerat: 2010-10-27 / 15:08:17 | Kategori: Allmänt
Jaa här regnar det lite idag, inte jättekul alltså men kan ju inte vara fint väder alltid inte. Jag satte klockan för att äta frukost på hotellet innan dom stänger 10, ja ni läste rätt, vi får äta hotellfrukost varje dag! MMMMMMMMMMMM va gott!! Finns verkligen så mycket gott och massa med frukt så det är underbart! Efter frukosten var det dags att göra lite nytta istället för att bara vara ledig hela tiden. Det är inget tennisfolk här denna veckan och idag går det ändå inte att spela tennis så jag fick i uppgift att städa guiderummet. Det är rummet där alla tennis saker, cykel saker, pingis saker, kopieringsapper, broschyrer och arbetskläder finns. Ja ni kan ju förstå att det fanns en del att plocka iordning för där hade folk rännt in och ut hela sommaren och aldrig har där blivit städat så nu var det dags!

När jag vek alla kläder fick jag en mycket ÄCKLIG överraskning! Där inne hade en katt eller råtta typ var och kissat en jävla massa så jag sprang till toan, tvättade händerna typ 10 min sen var det handskar på och fortsätta. fy fan va vidrigt det luktade men det var tvunget till att göras! Sen blev det en god lunch och skriva lite skyltar till luncher.

Nu sitter jag och chillar på frasses bara och har inga planer alls för dagen. Vi får se vart dagen har att erbjuda. Vad ska ni hitta på idag :)? En fråga bara till alla där hemma...ser jag i syne eller är det vinterjackor ni har på er redan :O?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0