Lördag!

Publicerat: 2010-10-02 / 19:22:09 | Kategori: Allmänt
Hej igen!
Jag vet, det blir lite dåligt med uppdatering men jag har inte så mycket tid eller vilja till att sitta vid datan. Vill ju inte sitta inne i det fina vädret vettni ;)! Jag har det fortfarande helt underbart och kan inte fatta att jag redan vart här mer än 1 vecka! Helt sinnes vad tiden går fort! I måndags var och åkte gokart, sen filmkväll, i tisdags var vi ute en sväng på Atlantis (en bar), i onsdags åkte vi typ 12 pers av personalen till en grannstad och spelade fotboll hela kvällen, restaurangen och kockarna mot guiderna, barnklubben och jag, i torsdags var vi i rethymnon på kvällen och käkade och myste sen igår åkte jag med transfer hela dagen. Fick lyssna och försöka lära mig för nästa vecka blir det jag som kör transfer. Det ni!

Blir lite mer jobb denna veckan men det är bara kul, då händer det lite! Jaa, annars då, vad ska man berätta? Livet leker, brännan är rätt stabil just nu, jobbet är chill...perfa! Hinner inte riktigt längta hem faktiskt. Såklart jag saknar mina vänner och familj men jag har det verkligen bra här nere så tiden bara flyter på ;)!


Denna satt i vårt rum på väggen!! Fattar ni hur äckligt! Sen finns det tydligen skorpinjoner på vår balkong som hälsar på rätt ofta!?

Har massa fina bilder men internet vill inte samarbeta just nu så får lägga upp dom senare :).

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0