Lördag!

Publicerat: 2010-10-23 / 13:42:43 | Kategori: Allmänt
Hallå allihopa! Här är allt fortfarande grymt bra! Tiden går dock lite väl fort faktiskt, jag vill ju ha kvar värmen och solen och vara BRUN! Men snö kan med vara mysigt, eller?

Kollade massa bilder innan från massa fester och videos och sånt och snacka om att det känns konstigt. Alla är ju spridda lite överallt i världen nu. Vart tar gymorna vägen?

Vill ju bara fråga alla hur det är så här kommer till några av er men ni andra tell me!

Hanna dig har jag ju snackat med senast idag så där vet jag ju lite ;)
Alexandra, hur mår du, några framtidsplaner? Uppdatera mig på allt :D!
Ida och Julia: London hur jävla underbart har ni det inte :D?
Olivia, Simone, Karin, Amanda: cash flow ;)? Hur är norge bruuds?
Fiona: Hur va mallis? Blir det norge för dig med?
Kajsa: Hur är Milano?
Sanna: Galet underbart måste ni ha det i Australien!
Olivia: Hur går det med jobbytet eller stannar du i Varberg :)?
Maria: Oj vad vi har att ta igen och snart ses vi ;)

Fatta hur spridda vi är ute i världen och här är inte ens alla som är ute på lite äventyr! Massa mer jag vill ha lite updates från!! Helt galet!

Ajaa till sommaren då blir det reunion till max!

Här kommer lite bilder från kreta iaf så ser ni lite vad jag har haft för mig :)

Fotbollskväll!


Finmiddag ;)



Tacokväll!


Roadtrip!


Födelsedagmiddag för Gustaf!


Galsnaste barnkalaset för Henke-Penke och Gustaf!


<3

Kommentarer
olivia | 2010-10-23 / 23:28:12 | http://returntol.blogg.se/

HII DONKEN 4 LAJF. Nej, men tänker inte skriva allt här... hihi ;) men kan bli london med emelie i januari kanske!!

fp | 2010-10-27 / 15:26:48 | http://fashionpatrol.blogg.se/

MAT <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0