ledig!

Publicerat: 2010-10-11 / 19:27:13 | Kategori: Allmänt

Ledig har jag vart hela dagen och vilken bra dag jag haft! Skulle till Chania med Dani, Kakan och Jenny så åt frukost på hotellet vid halv 10 sen va planen att ta personalbilen dit men den va sönder så då skulle vi  ta taxi eftersom det inte gick någon buss men då bangade Karin och Jenny så det var bara jag och Daniela kvar. Men vi gav oss inte och taxi på 2 pers skulle bli lite dyrt så vi kom på den fiffiga idén, nämligen lifta! Men vi är ju inte så modiga av oss vad gäller liftning så det slutade med att vi frågade en dam påväg hem, när vi typ gett upp, om vi fick skjuts och hon va så snäll och skjutsade oss till grannbyn där vi kunde ta bussen. Tack tanten!

Så buss blev det och i Chania blev det kolla i massa affärer och fönstershopping. Gudarna ska veta vad svårt det var! Det riktigt kröp i fingrarna på mig! Attans va svårt det var att verkligen inte få handla massa och jag lyckades komma därifrån med endast ett halsband och en glass :). BRA JOBBAT KALLAS DET!

Sen åkte vi buss tillbaka och då var det middag på hotellet. Fick till och med efterrätt i form av smällt vit choklad och en brownie, MUMS!

Nu sitter jag på frasses efter en perfekt dag och ska väl hem om en stund med lite film och mys.

Glassen! Smaker som oreo, bueno, snickers, hubba bubba, smurfglass, bounty och massa mer! FÖÖÖR GOTT!



<3


Kommentarer
olivia | 2010-10-12 / 14:08:01 | http://returntol.blogg.se/

där har jag variiit ;)



men tycker du seriöst det finns bra shopping där? ETT SKÄMT


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0