kreta kreta kreta!

Publicerat: 2010-10-04 / 11:13:40 | Kategori: Allmänt

Kanon väder!!!! Sjukt varmt och jag är ledig :)! Sitter just nu på frasses, ett café, och väntar på linda. Jag, hon, kakan och leon ska och köra go-kart eller jag ska nog bara kolla på för sen ska dom släppa mig i chania. Tänkte gå runt lite och kolla. Ska köpa ett halsband som finns där med :). Är ledig hela dagen så vill hitta på något. Dock är det galet bra solväder idag men det får vänta faktiskt ;)

Igår hade jag massa lektioner och hade till och med lektion för barnklubbsledarna, henke och frida. Hahah sjukt kul ;)! Riktigt kul video har jag men tar ju sån tid att ladda upp och har lite bråttom så ska försöka lägga upp den senare ikväll typ :)

Nej nu ska vi dra så vi hörs sen :)




<3


Kommentarer
mamma | 2010-10-06 / 18:52:54 |

hej där hoppas du lever haha ,, om jag sätter mig på ett plan ner vad skulle det kosta för mig att bo per natt,? sjukt trött på kylan . jag får väl kolla på gamla kort annars kram, ner kostar det 298:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0