i´m alive!

Publicerat: 2010-10-09 / 19:36:18 | Kategori: Allmänt
Ja shit här blir inte mkt uppdatering här inte! Men jag har det fortfarande lika bra! Kan inte fatta jag redan vart här i 2 veckor, tiden går ju sjukt fort! Vädret har vart galet bra men i förrgår så blev gud lite väl kissignödig! Lite väl onödigt mkt! Haha tjena vad det regna! Jag gick till jobbet vid 4 i monsunregn för att säga att lektionen tyvärr blev inställd (nehe?) och sen hjälpte jag till i servisen lite istället. På kvällen blev regnet lite mildare så jag tog tillfället och började gå hemåt. Jag hade kommit ca 100 meter sen vräkte det ner som aldrig förr igen! Jag var helt totalt pisseblöt....så när jag kom hem tänkte jag lägga mig och kolla film och käka massa frukt som jag köpte med mig men vad hände då? Jo elektriciteten hade försvunnit i endast vårt rum...typiskt! Som tur var så har frida och linda alltid sin nyckel på fönsterbrädan så jag gjorde mig hemmastadd där istället ;).

Ja så idag ville elektriciteten samarbeta igen men så enkelt ska det väl inte vara nej för nu finns det inget varmvatten istället...snark :P!

Men jag ska inte klaga för mkt! Livet leker, nästan lite för mkt ;)! Jag bara gillaré!

<3


Kommentarer
mamma | 2010-10-09 / 20:42:56 |

Låter härligt att allt är bra, skönt att både jobb och roommate funkar denna gången , passa på å njut .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0