25 dagar!

Publicerat: 2010-10-15 / 10:24:52 | Kategori: Allmänt
Shit tiden går fort! Har vart här i 3 veckor idag och bara 25 dagar kvar nu! Kan typ inte tro det...

Jag har haft galet lite tennis denna veckan så igår ville jag jobba lite mer så frågade om jag fick jobba på något annat område istället för att vara ledig. Först skulle jag bära tallrikar i servisen men sen fick jag välja mellan det eller jobba i köket. Jag valde köket och tjena va kul det var! Helt sick! Fick lägga upp alla förrätterna, hjälpa till med maten och fixa massor! Nu hoppas jag att jag får jobba där någon mer gång! Typ nya yrket?! TYYYYYYP!

Nu är det mitt första repa-pass som gäller och ikväll blir det min första egna transfer, ÄNTLIGEN :D!

Hoppas ni har det bra där hemma! Ses om 25 dagar!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0