2010-10-10

Publicerat: 2010-10-10 / 20:11:11 | Kategori: Allmänt

Ja idag är ett kul datum inte sant!? Frågan är vad jag gjort av dagen...Anna Matilda Wannberg! Nej men jag hade lektion med knattarna 08.45-09.45 sen var det ingen som hade bokat lektion så jag blev ledig. Och vad gjorde jag? Jag gick hem, la in tvätt, degade i sängen och snackade med dani, hängde upp tvätt, gick och köpte en giro (mat), gick hem, åt, hängde upp ännu en maskin, somnade som en stock i sängen, vaknade av alarmet 10 i 5 för att gå ner och äta middag på hotellet men blev bara ett databesök på frasses istället för internet på hotellet fungerade inget vidare.

Men nu har jag iaf vart och käkat vid havet med gustaf, en av guiderna, och snackat en bra stund. Underbart att kunna sitta vid havet och bara vara och äta gott! Ingen stress!

Imorgon är jag ledig så då hoppas jag på att göra nåt roligt, kanske åka till chania som inte blev av förra gången. Tar dagen som den kommer helt enkelt!



Grillkväll på sqidbay:



<3


Kommentarer
Papi | 2010-10-11 / 15:17:03 |

Haha. Hoppas eran färd upp från squidbay gick bättre än våran. Minns du hur det rök och luktade bränt efter våra eskapader?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0