sunday!

Publicerat: 2010-05-09 / 18:52:57 | Kategori: Allmänt
Har haft en Mycket trevlig helg måste jag säga! Dock känns den av såhär på söndagseftermiddagen, tröttheten är väl välförtjänt antar jag! I fredags blev det först aw med olivia där vi träffade lite flickor sen utgång med olivia till fröken havasi. Hade jättetrevlig och på oscars var det inte sämre. Go musik och gott folk! Dock var det en liten pyssling som sprang efter mig hela kvällen. "Jag släpper dig aldrig"! HAHA fyfan!

Igår körde jag ut mina föräldrar för att ha lite festligheter här hemma men det visade sig att vi inte skulle vara här så istället bar det av till Sanna. Mycket trevlig det med och sen blev det oscars! Träffade mycket trevligt folk och blev en del drinkar...men som sagt, man lever bara en gång! (; Träffade jonna på dansgolvet, längesen vi sågs så det va kul att träffa henne igen! Sist på dansgolvet och sedan skulle vi efterfesta lite men blev inte så tillslut ändå utan jag fick skjuts hem av någon jonna kände :).

Idag vaknade jag upp och trodde jag skulle må lite sämre men jag mådde prima ballerina! Dock var jag lite trött men en smoothie på paggan gjorde susen! Där träffade vi några pojkar och åkte på lite äventyr (: Nu sitter jag här och känner att söndagen kan vara över snart. Ledig imån så det blir en ordentlig sovmorgon kan jag lova!



Kommentarer
olivia | 2010-05-10 / 16:16:38 | http://returntol.blogg.se/

man ser mitt fina blåmärke, hahah! Det gillar vi! resultatet när man festar så vilt som vi gör ;)

Anna | 2010-05-13 / 18:48:21 |

Hahah, ja inga lugna fester här inte ;)!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0