Söndag

Publicerat: 2010-05-30 / 11:08:02 | Kategori: Allmänt

Igår blev det fest igen, denna gången hos fiona där vi förfestade lite innan vi skulle vidare till oscars. Väl framme på oscars nekar dom oss!! Vafan lixom! Vi hade skrivit upp oss på listan och klockan va typ 11! Alla dom andra kom in men inte vi för att vi kom lite före dom (?)...dålig stil! Vakterna va helt ur funktion igår alltså! Kände att någon ville förstöra vår kväll.

Hade kul tills klockan var runt halv 2 så då drog vi för att träffa några utanför oscars men vi träffade på lite oväntat folk..sagt det förut och säger det igen: Lämna mig ifred, jag vill inte ha nåt med dig att göra och jag tänker inte bråka med dig. Du inser tydligen inte att ditt beteende är barnsligt och störande men det är det! Jag ser det, Alla ser det! Ta ditt pick och pack och gå och stör någon annan! Tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0