SNART!!!

Publicerat: 2010-05-31 / 13:49:24 | Kategori: Allmänt

Va i skolan vid halv 10 idag, CYKLADE, det ni ;)! Inte varje dag man cyklar nu när man alltid har tillgång till bil. Tyvärr kanske men måste erkänna att det är sjukt skönt att bara ta bilen överallt, slippa planera för mycket. Jag å Hanna bara gillar det ;)!

Ska snart ner till skolan igen för att göra en utvärdering av en kurs sen köpa pärlor till håret. Ska nämligen göra provuppsättning till balen idag (:! Alltså får rysningar när jag tänker på hur nära det är till studenten. 2(!) skodagar kvar av hela gymnasietiden och på torsdag natt/ fredag morgon drar vi till napa! Helt sinnes!! Mitt liv är en fest just nu ;) Älskar mitt liv!! Vad är det vi säger...jo vi bara gliiiiiiiiiiiiiiiiiideeeeeeeer!!!

Får njuta av lite napa 09 bilder sålänge ;)



"Brudar brudar brudar alla gillar brudar! brudlar brudlar brudlar alla gillar brudlar!!" hahaa xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0