plugg!

Publicerat: 2010-05-18 / 21:16:41 | Kategori: Allmänt
Gjort religionsprovet idag och känder faktiskt bra! Skönt att ha det gjort, känns som man är nära slutet nu. Har en redovisning kvar denna veckan i samhällskunskap men det är ett intressant ämne jag ska prata om så det ska bli kul faktiskt.

Alltså måste berätta om drömmarna jag har hela tiden! Vaknar av att någon skjuter mig mitt i pannan eller så vaknar jag av att jag tror att jag är i ett rum med människor och jag är helt naken. Får panik när jag vaknar och varje natt är jag på riktigt påväg upp för att ta på mig något men kommer på mig själv! Asså inte okej! Kan ju tolka drömmarna enligt freuds eller jungs teorier eller vad säger ni tu3 ;)? Vi kan sånt nu faktiskt ;D! haha

Idag blev det en fika med karin och viktoria. Mycket trevligt och massa tjöt ;)! Kan ju lova att det blev ett och annat om studenten och kommande händelser! Alltså 10 skoldagar kvar! Sen sommarlov resten av livet, eller??
 Köpt lite saker med men visar er senare (:

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0