Mys!

Publicerat: 2010-05-26 / 19:15:16 | Kategori: Allmänt
Hade lektion i idrotten idag, gick rätt bra tror jag (:. Efter det blev erik lite sugen på tretoppar och det bangar man ju aldrig så tretoppar blev det! Alexandra kom med förbi med cindy och ice. Hallonsaltlakrits, brownie och kiwi med noisette sås!!! Alltså fööööööör gott! Tog sedan en lite promme tillbaka till alexandra, lämnade hundarna sen blev det vps ;). Vad jag lär mig ord va?! Alltså mysigaste dagen på längre! Vi avslutade på vid stamsjön(?) med lite mys!

Nu har jag precis käkat och snart ska jag rida lektion för hanna, hon ska ha det till ledarskaoen i skolan och efter det blir det cheers en sväng. ÄRE SOMMAROV ELLER ÄRE SOMMARLOV? nästan :D!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0