måndag!

Publicerat: 2010-05-03 / 20:27:23 | Kategori: Allmänt
Hej där (:!
Inte haft tid att skriva sen jag kom hem, haft så mycket annat att göra tyvärr! I fredags var det valborg och det blev såklart utgång (: kul att träffa alla igen! Vi började hos ida sen vidare till socitén! Bra kväll och tack Ida <3

I lördags var först planen att ta det lugnt hemma men olivia frågade om jag ville med henne på lite fest så det blev det. Åkte till Daniel där vi drack lite gott sen vidare till oscars där vi dansade hela kvällen! Mycket trevlig kväll! Nu är det redan måndag igen men har redan börjat nedräkningen till helgen. Känns tungt att va tillbaka i skolan fast känns bra att bara ha 7 lektioner i veckan och 17 skoldagar kvar! Så nu är det bara 5 lektioner kvar sen helg igen (;

Fått lite ångest över sommaren med...vet verkligen inte hur jag ska göra! Den svenska sommaren lockar lite för mycket men samtidigt vill jag iväg...jaja det löser sig väl tillslut hoppas jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0