jadu..

Publicerat: 2010-05-17 / 22:20:39 | Kategori: Allmänt

...vilken underbar dag jag haft idag! Började att åka ner till skolan och lämna in naturkunskapsarbetet sen hem och sen vidare med pappa till göteborg. Skulle ju på intervju idag till langley. Kändes kul att komma dit och vill verkligen få jobbet, något jag verkligen vill göra! Hon skulle höra av sig i nästa vecka så vi får väl se om det dyker upp något ledigt jobb! Jag och pappa åt en supermysig lunch i saluhallen vid järntorget typ. Sjukt gott var det!

På vägen hem stannade vi till så jag fick fixat lite med tröjorna till napa. Kommer vi va snyggast eller vad ;)? Efter det (och ett antal besök i cykleaffärer med pappa) åkte jag och mamma och köpte väska till balen. Hittade en jättefin! Köpte även ett läppstift, ja ni läste rätt, ett läppstift! Vi får väl se hur mycket det kommer till användning ;)

Imorgon måste jag upp tidigt och plugga, sen skola, stan och köpa lite fina kläder jag hittade idag och sen hoppas jag på en liten fika (:!

God natt <3


Kommentarer
Jonna | 2010-05-18 / 14:41:09 | http://jonnajosefins.blogg.se/

Det stämmer anna.. varför gå ut om man inte ska ge allt;) WOHO!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0