GOD morgon!

Publicerat: 2010-05-29 / 10:41:31 | Kategori: Allmänt
Vaknade vid 9 idag, tidigt för att vara mig!! Har verkligen vaknat på rätt sida idag förutom min jävla nickelallergi som har kommit tillbaka! Helt fruktansvärt är det!! Hade ett halsband i torsdags på studentfesten och jag har fått utslag runt hela halsen..känslan är helt obeskrivligt fruktansvärd! Men men nu ska vi inte vara negativa utan först idag blir det stan, lite shopping kanske (a) och sen ladda för fest ikväll! Alltså TAGGAD till max redan nu, hmm hur ska det här gå ;)?

Bestämt mig för England nu också så i sommar är det det som gäller! Känner att denna sommaren kan bli riktigt riktigt bra! Nära för vännerna att hälsa på med <3



vem vill inte ha sommar NU NU NU??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0