friday!

Publicerat: 2010-05-28 / 20:56:41 | Kategori: Allmänt
Igår var det som sagt sista studentfesten och tema 80-tal. Vi var först hos hanna och förfestade lite sen oscars. Musiken va helt klockren, vi slutade knappt dansa någon gång! Underbart! Fanns dock en del damer på dansgolvet som inte va så trevliga men sånt händer väl?! Vissa personer märker man inte har så mycket innanför pannbenet och jag tycker faktiskt inte synd om er, dig! Jag menar vem hade inte känt sig hotad av mig och mina snygga vänner ;)? Sorry men pys, dra, försök få bråk någon annan stans, här får du inget! Du är inte värd energin. Kanske skulle en ursäkt sitta fint av dig? (:

Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0