Falkenberg!

Publicerat: 2010-05-30 / 15:46:48 | Kategori: Allmänt
Sitter just nu i bilen påväg till olofsbo. Elsa är helt galen, springer runt i baksätet för hon är så uppspelt att vi ska till farmor! haha ni skulle se henne^^ så fort man säger farmor blir hon helt stollig! Väntar just nu på mamma och pappa som är inne i någon affär. Alltså sitter och funderar på min tripp till England. Hur ska jag packa kläder för typ 4 månader? Det kommer inte gå! Mamma sa " ta med dina favoritkläder" men alla mina kläder älskar jag. Jag kommer nog gråta den dagen jag börjar packa...kanske åka med tom resväska och shoppa där haha ;D? Nej det får lösa sig på något sätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0