dance dance dance!

Publicerat: 2010-05-13 / 13:34:46 | Kategori: Allmänt

hallå där!
Igår så var det vårbal med skolan på socitén. Riktigt trevligt var det och sjukt god mat! Till förrätt blev det skagentoast och TILL huvudrätt lax med mos. Det var verkligen jättegott och trevligt folk var det med (:. Kvällen började hos olsson där några i klassen träffades sen socitén sen drog vi vidare till oscars för ännu mer dans. När vi kom TILL OSCARS var det jobbigt lång kö men vi stod ut! Väl inne på oscars var det helt knökat med folk! Helt sjukt! Jag dansade HELA kvällen, föööör varmt blev det!

Dock blev det lite väl trångt ett tag så jag knuffades in i ett bord. Har ett blåmärke på ryggen som inte är så blygt kan jag lova! Ush!

Nu måste jag vila upp min inför morgondagen då festen börjar vid 12 igen! JIPPODAGEN! Sjukt kul ska det bli! detta man längtat efter hela skolgången och nu är det snart över. 12 skoldagar kvar, kan inte klaga direkt! (;

Lite bilder från gårdagen (:



Kommentarer
Linn-lay | 2010-05-14 / 11:42:30 | http://linnlay.blogg.se/

Godmorgon:D

händer denna helgen då? :D

anna | 2010-05-17 / 22:12:48 |

antar du menar förra helgen (; fest blev det (:!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0