16/5

Publicerat: 2010-05-16 / 13:34:29 | Kategori: Allmänt

Vaknade av väckarklockan idag 07.20! Inte dåligt för att vara en söndag. Erika frågade om jag ville ställa upp som hårmodell för en uppsättning idag och självklart kunde jag det. Åkte till bolmen vid halv 9 och fick en mycket fin uppsättning av alexandra (:. Dock vet ni som känner mig hur mycket jag INTE älskar att ha massa spray i håret men jag älskar att folk pillar och fixar med mitt hår så jag klagar inte!

Känner verkligen att jag fått gjort mycket idag eftersom jag inte sovit bort halva dagen. Sitter just nu med naturkunskapen som jag lovade mig själv att göra klart för 2 veckor sen...så jävla jag! Jag måste verkligen vänta till sista sekunden med allting och det känns inte så bra! Fast nu har jag bara en fråga kvar sen blir det plugga lite religion istället. Värt att hålla ut de sista 3 veckorna nu! Inlämning imån sen ev prov på tisdag och en lite redovisning på torsdag sen är det typ över! Ingen obligatorisk närvaro imån på turismen heller vilket betyder ledig dag för mig del (:! Jag ska nämligen på intervju till langley imorgon för jobb på kreta i sommar. Wish me good luck!

Just det, på torsdag drar jag och Ida till stockholm till Maria! Veckan känns som att den kommer bli riktigt okej! Ska snart lägga in bilder från jippodagen med!



snyggast på socitén...? xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0