Wi-fi!

Publicerat: 2010-03-31 / 19:27:05 | Kategori: Allmänt

Halllå där! Sitter på mc-donalds just nu gratis internet!! as bra! Eller gratis och gratis har ju köpt oss varsin mc flurry och fatta goda smaker dom har här!! Toblerone, kit-kat, oreo och m&m!! GOTT!! Här komemr vi nog spendera en hel del tid antar jag. Idag har vi praktiserat hela dagen från 8-4 och jag ställde ju upp på att stå i receptionen som ni vet...har nog aldrig varit så trött i huvudet som jag är idag. En av killarna i receptionen kunde engelska men tror ni det var han som berättade vad jag skulle göra, nej!, det blev den anda killen. Fick en checklista på spanska som vi skulle göra! Spelade nog jävligt bra eller så är ordet "si" underskattat av mig (;. Nickade och sa si si större delen av tiden och det funka kan jag lova. Jag förstod ändå rätt mycket men långt ifrån alla ord sen ska vi inte tala om gästerna! nån jävla dialekt och den sjuka snabba spanskan, shit! :P men han ville att jag skulle komma tillbaka nästa gång så nåt bra må¨ste jag ha gjort haha ;D

De andra fick olika arbetsuppgifter och ni skulle sett hanna! hahahah helt plötsligt ser jag hanna utanför på baksidan med nån stor borste och nån jäkla supermariodräkt på sig typ xD! synd att man inte hade kameran där! hahah hon va tvungen att ha den på sig för vaktmästaren och det såg sjuuuuuukt kul ut. Ska smygfota nån nästa gång ;)

Imorgon ska vi jobba i grupper med ett projekt hela dagen så får väl lägga mig och pressa i solen på siestan om man ska bli brun nån gång. Okej det har gått 2 dagar men jag vill bli brun NUUU!

ciao!! <3


Kommentarer
olivia | 2010-04-04 / 12:22:21 | http://returntol.blogg.se/

Det låter inte helt fel annis!;) Hoppas ni har det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0