UTGÅNG!

Publicerat: 2010-03-27 / 19:23:48 | Kategori: Allmänt
Då var man klar för utgång ikväll då så kan passa på att skriva lite. Tidig för första gången på länge, vet inte om det beror på att jag är så sjukt laddad för ikväll eller varför. Riktigt stolt över mig själv iaf ;)! Blev en svart klänning, nitarmband och svarta klackar. Ikväll är det all in som gäller!

Okej vet att folk säger att jag inte ska bry mig om det och lägga energi på det och energi vet jag inte om jag lägger men jag bryr mig, det gör jag och det får jag! Folk får tycka vad dom vill men du är verkligen inte omtyckt av mig iaf! Haha patetisk kanske är ordet! Som sagt bryr jag mig men ikväll gör jag det INTE! Ikväll ska jag ha jävligt roligt och sista kvällen med tjejerna på 5 veckor ska bli grym! Inget ska få förstöra min kväll och absolut inte ni två! Så håll er borta tack, ni andra vi syns i dimman ;)!



                                                 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0