Studentfest!

Publicerat: 2010-03-24 / 20:05:32 | Kategori: Allmänt
Nu blev det ändrade planer igen vilket betyder UTGÅNG! Så nu slår vi klackarna i taket och säger SKÅL!!

Sitter hemma hos mig just nu och gör oss iordning sen får vi se vart kvällen bär, inte riktigt klart än varrt men det löser sig alltid! Sen blir det oscars och dans hela kvällen! kanske kommit på mitt problem med att lära mig att dricka kaffe, hotshots! Satan va gott det va!

Ha en trevlig kväll allihopa, det ska vi!


PUSS


Kommentarer
alexandra | 2010-03-25 / 18:16:49 | http://alexandrasohlin.blogg.se/

gilla gilla gilla :D hotshot night i magaluf ? kanske något vi BÖR satsa på :D ?

anna | 2010-03-25 / 21:50:42 |

Lätt att vi kör hotshotsen på magaluf :D! Frukost typ. mitt enda säätt att få i mig kaffe vafan ;) måste ju lära mig nån gång!! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0