Sjuuukt trött...

Publicerat: 2010-03-25 / 21:44:30 | Kategori: Allmänt

Visste väl att jag skulle bli trött ikväll men såhär trött!? Måste verkligen gå och lägga mig snart så jag blir pigg till imorgon. Ledig imån så det är skönt iaf men måste ner till skolan en sväng och betala balbiljetten och lämna in projektarbetet. (Obeskrivligt hur skönt det är att äntligen vara klar med projektet!) Imån blir det även köpa present till Simone och börja packa :) 3 dagar kvar nu!!

Min lilla Sohlin ringde mig vid halv 7 ikväll och undrade om jag ville med på tjejkväll till gina tricot och det tackar man ju inte nej till! Fanns jättemycket fint faktiskt och alexandra shoppade loss rejält ;). Jag köpte bara en svart kofta som blir jättemysig att ha på kvällarna i magaluf. Lite overzise, jättefin :)

Nu ska jag sova, hörs imån.
Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0