Sista provet- check!

Publicerat: 2010-03-25 / 09:58:18 | Kategori: Allmänt

God morgon allihopa!
Precis avklarat sista provet innan magaluf och nu väntar 1 timmas lektion sen är det helg och magaluf på måndag! ATT det känns bra nu! har massa kul att se fram emot till helgen. Imorgon blir det afterwork igen med tjejerna, på lördag blir det fest hos Simone och så packa såklart! Känner mig dock lite orolig över packningen, 20kg till 5 veckor!! Är det lagligt?

Igår var det ju 100-dagars på oscars och jag hade faktiskt riktigt kul! Kvällen började hemma hos mig och vi stannade där tills mamma körde ner oss till oscars där vi träffa massa kul folk. Vi va utklädda till sommar :). Alexandra lyckades köpa sig en cider för 74 kr!! Är DET lagligt?? haha trodde fan hon skulle dö när han sa priset, hennes min asså xD!

Efter 4 timmars sömn kommer jag nog vara ganska trött ikväll fast det va det värt!

Ha det bra!


Kommentarer
alexandra | 2010-03-25 / 18:15:02 | http://alexandrasohlin.blogg.se/

hahaha! NEJ det är absolut inte lagligt, verkligen inte okej! sheeeeet asså, ska vi anmäla dom för rån? :S



tack för kvällen baby <3

anna | 2010-03-25 / 21:49:02 |

Ja vi anmäler fan! helt sjukt! ^^

tack själv! omöjligt att hatråkigt med dig :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0