Måndag!

Publicerat: 2010-03-22 / 18:47:54 | Kategori: Allmänt

Heej alla!
Måndag igen men längtar bara till helgen! Håller på att skriva klart mitt projektarbete nu och hoppas få det klart ikväll så jag kan gå på studentfesten på onsdag (; tema framtid, vad ska man klä ut sig till?

Fullspäckad vecka känns det som:
Skriva klart p-100
träna
fika med gymmsen kanske
plugga samhällskunskap?
100 dagars
fest hos simone
shoppa det sista inför magaluf och PACKA inför magaluf!

Åker ju på måndag!! Härligt!

Har nog kommit på orsaken till varför jag inte skriver så ofta heller, har ju så fruktansvärt tråkig design på min blogg så känns så tråkigt men får väl be min kära vän Hanna hjälpa mig så den blir fin!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0