MAGALUF!

Publicerat: 2010-03-30 / 21:12:08 | Kategori: Allmänt
Forsta dagen i Magaluf idag. Har haft riktigt underbart vader idag, typ 25 grader i solen minst! Sjukt skont fast har brannt mig lite vid nyckelbenen dock (a) fast ansiktet ar allt lite brunt ;). Har vart pa en skola idag i Palma och kollat hur det var dar. Assa sjukt strikt, ar fan glad att jag gar i Sverige! Man gick 8-5 varje dag och skoluniform och massa sant. Nej tack och lov for svenska skolan ;) haha.

Just nu sitter vi pa ett internetcafé nara hotellet, va jattebilligt sa har far man komma lite oftare ;). Imorgon ska vi praktisera pa hotellet och gissa vad... jag ska sta i receptionen xD! Assa prata spanska hela dagen och jag stallde upp frivilligt!! Varfor gjorde jag det. formodar att meningen "no comprendo" och "un momento por favor" kommer anvandas flitigt...Lycka till Anna! Dom andra ska vara i stadet, vaktmasteriet och i koket sa det vantar mig nasta vecka.

Ni far lite mer uppdatering senare ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0